Opleidingen
- HEAO-Commerciële Economie (Hoge School Utrecht)
- Postacademische leergang Verandermanagement (AOG School of Management)
- Lean Management Six Sigma GreenBelt
- Management trainingen, adviesvaardigheden en projectmatig werken
Expertise
- Teambuilding door stimulerend leiderschap met aandacht voor medewerkers en resultaat;
- Aansturen van teams, professionals en leidinggevenden;
- Motiveren van medewerkers om klanten optimaal te ondersteunen, resultaten te maximaliseren en talenten te ontwikkelen;
- Opbouwen van nieuwe teams en inbedden van nieuw product(en) in de operatie;
- Opbouwen en aansturen van Klant Contact Center;
- Onderhouden van klantrelaties en uitbouwen van klantenbestand;
- Doorvertalen van strategie naar concrete tactische en operationele doelstellingen;
- Begeleiden en implementeren van veranderingstrajecten;
- Stimuleren van de veranderkracht in organisaties en voorkomen van verandermoeheid;
- Bewerkstellingen van transparantie in de procesketen en flexibiliteit brengen in processen en structuur;
Aandachtgebied
Empowerment talent ontwikkelen, bijdrage aan en verantwoordelijk voor het succes, eigen doelstelling bepalen, zelfsturing
Reorganisatie migratie, organisatiestructuur, samenwerkingsverbanden en verbeterprocessen
Veranderingen ontwikkelen, uitvoeren en nazorg
Vervanging ziekte, zwangerschap en ontslag
Kwartiermaker weg effenen voor de verandering, tot de organisatie ‘staat’