Opleidingen

  • HEAO-Commerciële Economie (Hoge School Utrecht)
  • Postacademische leergang Verandermanagement (AOG School of Management)
  • Lean Management Six Sigma GreenBelt
  • Management trainingen, adviesvaardigheden en projectmatig werken


Expertise


  • Teambuilding door stimulerend leiderschap met aandacht voor medewerkers en resultaat;
  • Aansturen van teams, professionals en leidinggevenden;
  • Motiveren van medewerkers om klanten optimaal te ondersteunen, resultaten te maximaliseren en talenten te ontwikkelen;
  • Opbouwen van nieuwe teams en inbedden van nieuw product(en) in de operatie;
  • Opbouwen en aansturen van Klant Contact Center;
  • Onderhouden van klantrelaties en uitbouwen van klantenbestand;
  • Doorvertalen van strategie naar concrete tactische en operationele doelstellingen;
  • Begeleiden en implementeren van veranderingstrajecten;
  • Stimuleren van de veranderkracht in organisaties en voorkomen van verandermoeheid;
  • Bewerkstellingen van transparantie in de procesketen en flexibiliteit brengen in processen en structuur;


Aandachtgebied


  • Empowerment talent ontwikkelen, bijdrage aan en verantwoordelijk voor het succes, eigen doelstelling bepalen, zelfsturing
  • Reorganisatie migratie, organisatiestructuur, samenwerkingsverbanden en verbeterprocessen
  • Veranderingen ontwikkelen, uitvoeren en nazorg
  • Vervanging ziekte, zwangerschap en ontslag
  • Kwartiermaker weg effenen voor de verandering, tot de organisatie ‘staat’