Sales Totaal laat met passie verkopers ontdekkingsreizen maken door het commerciële proces en verbindingen leggen tussen bedrijf en klant

Het is de drive van Sales Totaal om verkopers in hun kracht te zetten door vertrouwen, aandacht en interesse te tonen. Het is onze diepe overtuiging dat door plezier in het werk er bezieling en empowerment ontstaat.

Een verkoopteam vol met deze energie creëert oprechte klantervaringen en is zeer effectief. Als verkopers ruimte en zelfstandigheid ervaren om de klantsignalen om te zetten naar verbeterkansen, dan ontstaat er binnen een team eigenaarschap en initiatief.

Verkopers komen in de zogenaamde verbeterstand te staan en er ontstaat een lerend verkoopteam. Tevreden en gelukkige verkopers staan aan de basis van de succesvolle organisatie.

Ons aanbod

Wij verhogen de effectiviteit van uw verkoopteam en betrekken daarbij de hele commerciële organisatie.

Doelstellingen die wij voor onze klanten behalen

1. De motivatie van uw medewerkers verhogen.

2. De klantverwachtingen overtreffen.

3. Het verkooprendement verhogen.

Unieke aanpak

  • Wij bieden een totaal oplossing waarin de gehele commerciële organisatie wordt geoptimaliseerd.
  • Wij betrekken het verkoopteam bij dit proces, vergroten het teamgevoel en laten de verkopers zelf met oplossingen komen.
  • Wij komen niet binnen als de experts vertellen hoe het moet!
  • Wij begeleiden de ontdekkingsreis door vragen te stellen die verdeeld zijn over 5 thema’s.
  • Wij werken met SMART actiepunten en meetbare resultaten.

De ingrediënten van Sales Totaal

1. Allereerst een goede gezamenlijke voorbereiding.

2. Gevolgd door een selectie van de voor uw bedrijf belangrijkste en meest relevante vragen.

3. Een Kick-off workshop met het hele verkoopteam (in ieder geval met uw binnen- en buitendienst).

4. Een nulmeting (aan de hand van een teambarometer).

5. Concrete SMART actiepunten.

6. Follow-up sessie(s) inclusief vervolgmetingen.

7. Dit alles met een maximale doorlooptijd van 12 maanden.

Na afloop van de workshop en follow-up sessies hebben we samen het volgende bereikt:

1. Een toename van de motivatie van de verkopers.

2. Een toename van de betrokkenheid van de verkopers.

3. Een grotere commitment van alle betrokkenen.

4. Een verbetering van de onderlinge samenwerking.

5. Meer pro-actief en resultaatgericht gedrag.

6. Meer klantgericht handelen.

7. Een hogere klanttevredenheid.

8. Betere individuele prestaties

9. En dit alles resulterend in een hoger verkoopresultaat.

Vergoeding

De vraag is wat levert Sales Totaal u, uw verkopers en uw bedrijf op?

Wij denken in termen van ROI en niet in kosten.

Is dit iets voor uw organisatie?

Maak dan vrijblijvend een afspraak!

Peter van der Velden, Sales & Marketing professional in hart en nieren. Heeft veel commerciële functies doorlopen, van zelfstandig tot leidinggevend, van uitvoerend tot strategisch, van offline tot online en van nationaal tot internationaal, de focus op B2B. Kortom, een ervaringsdeskundige.

Mobiel: 06 53722497, email: peter@salestotaal.nl 

Gert Hamming, Leidinggevende met ruime ervaring in verandermanagement en organisatieontwikkeling waarin het opbouwen van teams, medewerkers, klant en resultaat centraal staan. Is een expert op het gebied van Lean Management en zelforganiserende teams.

Mobiel: 06 51980844, email: gert@salestotaal.nl